top of page
Pogoji poslovanja za podjetje Renoviraj Me
1. Uvodne določbe
1.1. Pogoji poslovanja urejajo pravice in obveznosti med podjetjem Renoviraj Me (v nadaljevanju "podjetje") in strankami, ki naročajo storitve adaptacij in renovacij stanovanjskih ter poslovnih objektov.
1.2. Splošni pogoji poslovanja so sestavni del vsake pogodbe, sklenjene med podjetjem in stranko, in veljajo za vse storitve, ki jih podjetje ponuja, razen če ni med pogodbenima strankama pisno drugače dogovorjeno.
2. Naročilo storitev
2.1. Stranka lahko storitve naroči preko telefona na številki +386 40 286 530 [telefon] ali preko e-pošte na naslov renovirajme@outlook.com.
2.2. Ob naročilu storitev mora stranka zagotoviti naslednje podatke:
- Ime in priimek ali naziv podjetja.
- Kontaktne podatke (telefon in/ali e-pošta).
- Kratek opis želene storitve ali obseg del.
2.3. Po prejemu naročila bo podjetje v najkrajšem možnem času stopilo v stik s stranko za uskladitev podrobnosti in dogovor o nadaljnjih korakih.
3. Ogled objekta in priprava ponudbe
3.1. Pred izvedbo del podjetje opravi ogled objekta, kjer se preučijo trenutne razmere in potrebe po adaptaciji ali renovaciji.
3.2. Na podlagi ogleda in posvetovanja s stranko podjetje pripravi predlog rešitve in predračun, ki vključuje oceno stroškov materiala, dela in morebitnih dodatnih storitev.
3.3. Predračun je informativne narave in se lahko prilagodi glede na dejansko stanje in morebitne dodatne zahteve stranke.
4. Sklenitev pogodbe
4.1. Pogodba med podjetjem in stranko se sklene pisno po potrditvi predračuna s strani stranke.
4.2. Pogodba vključuje:
- Obseg del, ki jih bo podjetje izvedlo.
- Rok za izvedbo del.
- Pogodbeno ceno in pogoje plačila.
- Morebitne posebne zahteve stranke.
5. Izvedba del
5.1. Podjetje se zavezuje, da bo dela izvedlo strokovno, v dogovorjenem roku in skladno z veljavnimi standardi in predpisi.
5.2. Stranka je dolžna omogočiti podjetju dostop do objekta ter zagotoviti vse potrebne pogoje za nemoteno izvedbo del (dostop do elektrike, vode itd.).
5.3. V primeru nepredvidenih okoliščin, ki bi lahko vplivale na potek del (npr. neugodne vremenske razmere, nepričakovane tehnične težave), bo podjetje nemudoma obvestilo stranko in se dogovorilo za nadaljnje ukrepe.
6. Plačila
6.1. Plačilo za opravljene storitve se izvede v skladu s pogoji, določenimi v pogodbi.
6.2. Stranka je dolžna poravnati pogodbeno ceno v dogovorjenih rokih. V primeru zamude pri plačilu si podjetje pridržuje pravico zaračunati zakonske zamudne obresti.
6.3. V primeru odstopa od pogodbe s strani stranke po začetku del je stranka dolžna podjetju poravnati vse nastale stroške do trenutka odstopa.
7. Reklamacije
7.1. Stranka mora morebitne napake ali pomanjkljivosti na izvedenih delih podjetju prijaviti pisno v roku 8 dni od ugotovitve napake.
8. Varstvo osebnih podatkov
8.1. Podjetje se zavezuje, da bo vse pridobljene osebne podatke strank obravnavalo zaupno in jih uporabljalo izključno za potrebe izvajanja pogodbenih obveznosti.
8.2. Podjetje bo osebne podatke varovalo v skladu z veljavno zakonodajo o varstvu osebnih podatkov.
9. Končne določbe
9.1. Podjetje si pridržuje pravico do spremembe teh pogojev poslovanja. Spremembe začnejo veljati z dnem objave na spletni strani podjetja (zadnja sprememba: 13.5.2023).
9.2. Za vse morebitne spore, ki izhajajo iz poslovnega razmerja med podjetjem in stranko, je pristojno sodišče v kraju sedeža podjetja.
S podpisom pogodbe stranka potrjuje, da je seznanjena in se strinja s temi pogoji poslovanja.
bottom of page